the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams

väcktes vid 7 tiden av åskljudet, blev faktiskt skrämd, så jag råkade väcka syrran. somnade vidare , vaknade upp och nu är det helt molnigt vilket är megatrist. Jag vill hitta på något, men vet inte vad. så nu här sitter jag här, all by my self och småäter:), muha. faktiskt mysigt hemma hos syrran .

Är mega sugen på att dra till entrén eller triangel för att shoppa, är bara lite för lat.orka nt ens fixa mig. hah, få se vad dagen bjuder på. ska sova i en stund, hejs

- & så var det as kul på malmö festivalen igår, heh. trevligt folk var det :).


glad tjej sitter och kolla på teve, heh ignorera min fot :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0