skin som den sol du e, låt hela världen se ditt vackra leende

Dagen har varit väldigt lugnt och olik gårdagen. vi dygnade hela kvällen hos nina, pumpade musiken på högsta volym och dansade galet och vilt tills vi blev trötta (jag,nina,lena). 07 tiden väckte vi den sovande grisen (dennis tran) , lämnade honom och sedan drog vi till mc och köpte frukost. hihi den bästa jimmy bjöd.

09'tiden somnade alla, vaknade 12, åkte hem vid 16. gud, tåget att brunnit så vi fick vänta i 1,5 dryga timmar tills vi missade näst nästa tåg som skulle mot s.s. som tur slapp vi väntar i timmar. istället fick vi åka taxi hem till gvd.
slutsnackat,läggdags nuh jag r skittrött.. fortsätter jag att sova kommer jag att tappa bort mig.

- godnatt stalkers :*
Jobba imorgon -.-

Kommentarer
Postat av: diana

awwee så söta ni är :D

2011-07-26 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0