efterblivna..

öh godmorgon? bara för att vaktmästarna är vakna och väcker mig så betyder det att jag också måste vakna fast jag egentligen inte vill, de stör tills man nästan få ont i öronen och det lukta starkt blad, gräs och sånt skit i rummet. HAHA allt i 1. klockan är 07:24, och de skär av buskarna med hjälp utav ngt som låter som borrmaskin/motorcykel och det gnistrar tills det låter ÄCKLIGT. FETT STÖRANDE, få damp på riktigt... respektlös att de inte tänker på sovande människor.. "tkr jag" jag skulle iaf inte ha klagat ifall det var vid 9-10 tiden. men näää, enligt mig är detta för tidigt.

Buskarna är fett fina som de är, borde inte ens skära av.. vill bara skrika SLUTA, vet ni hur mycket klockan är eller? men neh, slut snackat. ska sluta klaga :). ska till köket och äta de underbara lussekatter. när jag kommer tillbaks ska det sluta låta :).


1 min senare..
en tant : DUU ! JAG VILL SOOOOOOOVA
vaktmästaren: vill du sova?

... nu är blev det tyst . väldigt tyst :) hihi

efter några sekunder
hon dampar fortfarande xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0