Look at the tears rolling down the streets. the sky's crying :)

Do you ever look at a picture and see a stranger in the background? It makes you wonder how many strangers that have pictures of you. How many moments of other people's lifes we have been in. What moments.
Were we a part of someone's life when their dream came true, or when their dreams died? Just think, you could be such a big part of someone else's life. And not even know it.

- Hade det bästa sällskapet i morse som vanligt då det är lov. Lugn och skön dag och har mest glidit rundor med  fina belmis. inhandlade lite nytt till mitt rum, och det behövdes. allt ska vara rosa och det gillar jag :),  var även hemma halva dan och lärde känna teori boken i  timmar.. övningskörde även på motorvägen.. några steg närmare körkotet därja.. ska se om jag orka mer imon :). man ska egentligen inte plugga under lovet, men det gör jag :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0