Grattis karin trinh och kathang som tog studenten

Är tillbaks till Gislaved, och vill bara gratta karin trinh och kathang trinh en gång till som tog studenten i onsdags. ni var fina båda två. jag hann dock inte köpa något mer till er än bara två röda rosor eftersom att dagen blev så oplanerat, jag hann inte ens hitta ngt annat för bussen kom. men jag hoppas iaf att ni blev nödja och det var troligtvist värt att komma. jag har iaf haft det kul fast smärtan i ryggen dödade mej totalt det var det därför jag också hade så svårt att somna i natt. men inte bara HAHA småflinade åt roliga ljud och kollade på folks face när de sov, ni vet vilka HAHAHA! men annars var det iaf en bra avslutning tkr jag.

Inga normala tagna bilder, segt på fyllet. elr nog knappast några bilder över huvudtaget. jag gömde mig och glömde kamrean hemma. men papparattziis fanns det x),

 imon kommer jag till din student stephi nguyen v.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0