Happniess finds you, not the other way around. People get lost when they think that happiness is a destination

Är verkligen långt borta ifrån den vackra staden hamburg med underbara människor överallt.. är tillbaks till den tråkiga gislaved, eller neh.. african town.. jag saknar allihopa grymt mycket. spec min moster och sedan kommer systen. känns tomt i rummet och jag saknar deras deras närvaro. saknar att vara runt deras omgivning.. tryggheten och glädjen. blir så uttråkad här. liksom rastlös och automatiskt deprimerad på ngt sätt. känner mig så ensam idag.. nog för att jag inte ha gått ut eller kontaktat ngn. har bara frossat i mig all skräpmat som finns och städat hela dan.. kan dagen bli sämre? vafan r mina homies :(.. idag suger livet.. precis som igår då lena lämnade mig . jag alldeles ensam, men ensam är starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0