You can give without loving, but you can never love without giving.

Tänkte bara slänga in några rader av livstecken och uppdatera om läget. Första riktiga sommarlovs dagen är här och det känns underbart fast det är knappa 20 graders ute och molnen trängs på himlen. känns ändå bra på något sätt, vi är fan lediga ! dock inga sommarjobb i år :(.

Igår var det iaf skolavslutning och den spenderade jag med min klass. HAHA banantårta och jordgubbstårta stod på menyn xD. Det var den allra sista dagen att umgås med de. nästa termin splittras vi. hejdå HP10B, blir HPTU10 next med de allra bästa :). Det fula är att hela min klass väljer handel och service furutom jag 8). men jag är ändå glad, eftersom att jag kommer få gå i en klass med de bästa folket :). vi blir 10 pers i år.

"som rubriken säger, jag har köpt en söt liten tvättsvamp som man kan skrubba kroppen till min stora syster, idag kommer hon hem :)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0