no one has the right to judge me because no one really knows what i’ve been through.

Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna förklara hur lycklig jag är över att ha mina två världens bästa vänner, det går inte att vara annat än glad när man är med de två. det sorgliga att den ena ska flytta till vietnam och inte komma tillbaks på länge. jag blir så ledsen :(

-
Hejsan. Stressen är redan ikapp mig känns det som, har alldeles för många planer under hela denna veckan och alldeles för lite tid. EXTREMT mycket plugg och saker att göra. Hoppas det löser sig. Måste nämna att vi hade bowling med klassen idag. riktigt kul, dock förlorade jag. HAHAHAH, failade flera ggr, men fan. det var ju skit längesen man bowlade HAHAHHAHA ! imma loser, julio vann fan -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0