just one minute away

nu är jag hemma, kom in för någon timme sedan. nyduschat och absolut trött. Fick direkt sällskap efter skolan av van nguyen, naw gulligt. inte bara, utan cp hahahha ! lika barn leker bäst, vi satt nere på busstationen och asgarvade sönder oss. fulade oss med att läsa skit fult, typ halv svenska halv vietnamesiska torr humor..
blir alltid lika kul varje gång vi träffas, men inte första gången. var ju värsta fiende HAHA ! minns att jag tog en vattenpistol och skjöt dej vid 13 års åldern. HAHAH på ditt ansikte, dina kläder och överallt. shit så sur du blev. värsta tog sönder den och jag kom där och gav dej el lavett HAHA ! omogen. nu när vi känner varandra så pass bra blir det bara roligare för varje gång vi träffas och du väcker gamla minnen :). du är bäst och du kommer alltid att vara det, - älskar dej vännen min :)


tro jag gittar ut med syster och jocke, ska få en ny hårfärg och imorgon sticker jag härifrån.
hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0