i see the truth in your lies, i see nobody by your side

Idag hade jag sovmorgon så jag steg upp klockan 9, hade sovit otroligt djupt hela natten. Behövde verkligen ta igen mig all sömn. Kom till skolan vid 9:40 och sedan har jag i princip bara varit i el salen resten av dagen. Fick skala kablar, skruva och greja med allt möjligt. Typ tillverka en egen lampa då man kan sätta på kontakten, trycka på knappen för att tända och släcka lampan. vi grejade med det hela dan och kommer fortsätta att göra klar på fredag. haha Fyfan vad jobbigt det var, dessutom tråkigt. kan inte fatta hur folk kan gilla el programmet o.O. haha jag borde inte klaga eftersom jag få betyg.

Det slutade med att milan och tommy kom för att rädda mig, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0