Faking a smile is easier than explaining why you are sad.

jag har legat däckad i sängen mer eller mindre under denna veckan. har mått dåligt konstant.
mitt huvud håller på att explodera och jag kan knappt andas på grund av min förkylning. Jag hör knappt något, känner ingen smak och ingen lukt alls. Tappat lukt sinne helt enkelt. Inte okej! så ni kan skrika,prutta och göra vad ni vill utan att jag känner eller hör något :). skoja fan HAHAH.

iaf så försöker jag att ta det lugnt och bli frisk igen. jag börja faktiskt att ledsna rejält på hur kass jag mår.. och så är jag extremt deppig och fucking sur över saker som jag tänker på.. men ah, det är lika bra att jag håller käften på mig innan jag säger något dumt. tro att belma eller Seida kommer hit snart.

nåja dags att jag ta en bubbelbad, baka något gott , & tända en massa ljus i mitt rum. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0