Dreaming is believing.

egentligen borde jag inte blogga då jag för tillfället endast är negativ haha. allting tar död på mig. det enda jag vill göra just nu är att krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och inte komma fram förens våren eller sommaren. jag längtar efter sommaren och efter en specifik händelse som vi gör om varje år. längtar stort efter ljusa sommarkvällar, semester, ljumma kvällsdopp, ligga på stranden och beundra solnedgången. vad mer kan man begära? det finns mycket jag längtar till. skulle faktiskt kunna skriva ner en lång lista på vad jag vill, och längtar efter. JAG VILL, JAG VILL JAG VILL. jag vill så himla mycket. 
 
vill ha lugn och ro, och att verkligen få vila ut och slippa all stress jag knr hela tiden, och hoppas få komma i väg någonstans där jag verkligen får andas. typ en resa till varmare bredgrader kanske? hoppas det blir något, för det känns som evigheter sedan sist. haha! sorry att jag klagar, är bara lite trött på den istiden vi lever i.
 
avslutar inlägget med puss och godnatt!
denna doften luktar så gott! jag sover alltid med doften på min hud. alltid kul att lukta gott där man sover :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0