14 saker ni inte visste om mig

1. Att åka utomlands är absolut det bästa jag vet. träffa nytt folk, nya platser o.s.v. ta mig ut i världen helt enkelt.
2. Jag har klausfobi och tycker inte om att åka hiss eller vistas i små utrymmen överhuvudtaget.
3. Jag har svårt att vistas på smutsiga ställen och måste alltid ha det rent.
4. Jag tycker om att göra spontana saker med mina vänner.
5. Min totala fobi för toaletter är grymt besvärligt. Brukar alltid hålla mig tills jag nästan spricker :)
6. Jag gillar utmaningar
7. Jag stör mig jävligt mycket på folk som går på fel sida på trottaren.
8. Jag bokstavligen ogillar ulzzanger eller de som försöker vara en. alla ulzzanger är som stora kopior av varandra. Hur kul är det egentligen? fattar inte poängen 
9. Det finaste med mitt utséende enligt mig är mitt hår.
10. Jag kan vifta på öronen
11. Jag har aldrig rökt, snusat eller tagit droger.
12. Jag nekar alltid okända vänskapsförfrågningar på facebook.
13. Jag tycker om att vara hemma hos emelie
14. Min absolut bästa parfym just nu är Britney spears believe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0