Men du skriver ord som mord i handen

tja! Känner att jag har kommit igång med bloggen. kul va? om det nu är något där ute som ens läser haha.
vart ska jag börja? Jo. spenderat halva dagen i sängen vilket absolut inte gjorde något alls. skönt att sova länge när man är ledig trots allt :). resterande halvan med bästa emelie, wendy och martin. både skrattat, busat och tjockat oss med fruitcake som jag bakade igår, och pizza i la bella förstårs. mums. Kanonmysig dag helt enkelt.
töntarna stack för nån timme sen. hmmm. vad ska jag göra nu? :) Ligger just nu klarvaken och är inte det minsta trött! är småhungrig. ska nog äta något :).
 
Bakade tårtan alldeles själv för första gången. haha :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0